A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető call center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit – írja a Hungarikum közleménye alapján a hvg.hu.
A tulajdonszerzés a Gazdasági Versenyhivatal engedélyéhez kötött, a szerződés a GVH jóváhagyását követően lép hatályba. A portál kiemeli, a Callfactorynak számos bank és biztosító az ügyfele (mások mellett: Gránit, Union, Allianz, Fundamenta, Uniqua, Keler). 2024. évi árbevétele elérte az 1,9 milliárd forintot, míg a kezelt, díjrendezett biztosítási szerződések éves díja megközelítette a 3 milliárd forintot. Közel 200 fős munkavállalói csapatával a társaság évente több millió hívást, e-mailt és chatüzenetet kezel, és átlagosan több mint 31 000 új szerződést köt.
A Hungarikum szerint a Callfactory felvásárlásával „egy olyan integrált ügyfélkiszolgálási ökoszisztéma jön létre, amely egyszerre képes személyes maradni és nagy léptékben fejlődni. Az alkuszcég stabilitást, szakértelmet és átlátható tanácsadói munkát biztosít az ügyfelek számára, amit a call center olyan technológiai és operatív tudással egészíti ki, amely garantálja a gyors, precíz és legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálást”.
A hvg.hu felidézi, a Hungarikum-csoport főtulajdonosa Keszthelyi Erik, kisebbségi tulajdonosa Mészáros Lőrinc. A csoport tavaly 31,5 milliárd forint fölötti árbevételt ért el, 250 munkavállalót és 1000 tanácsadót foglalkoztat.
Mészáros Lőrinc 35 milliárd forint osztalékot ítélt meg saját magánakAkciósan már 138 ezer forintért is lehet kapni olyan pólót, amelyben Mészáros Lőrinc azt mondta, nem érzi túlzónak a 22 milliárdos magánrepülőgépétLeggazdagabb magyarok: Mészáros Lőrinc már napi 1,1 milliárd forinttal növeli a vagyonát, Tiborcz István majdnem duplázott