Kiszámíthatóbbá válnak a fizetési folyamatok a BudapestGO applikációban egy új fejlesztésnek köszönhetően. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) népszerű alkalmazásának működését egy tartalék fizetési szolgáltató teszi még biztosabbá, melynek köszönhetően – ha az elsődleges fizetési szolgáltató működésében hiba lépne fel – egy másik szolgáltató gondoskodik a tranzakciók sikeres feldolgozásáról – írja lapunknak is elküldött közleményében a BKK.
A tájékoztatás szerint
a fejlesztés ideje alatt június 16-án 22 órától másnap reggel körülbelül 7 óráig az ügyfelek nem fogják tudni használni a BudapestGO alkalmazást.
Ezt követően a felhasználóknak frissíteniük kell az alkalmazást (android/ios 6.3.0 verzióra), és újra meg kell adniuk a bankkártyaadataikat, továbbá a korábban az alkalmazásban automatikus bérletmegújítást használóknak ismét be kell állítaniuk ezt a funkciót.